Płatności i wysyłka

Jakie rodzaje płatności akceptujecie?

  • PayU (przelew, BLIK, PayPo)
  • przedpłata na konto
  • za pobraniem
  • płatność przy odbiorze (gotówka, płatność kartą)

Jakie są koszty wysyłki?

Koszt wysyłki przy dokonaniu przedpłaty:

  • GLS 15 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 12 zł brutto

Koszt wysyłki za pobraniem:

  • GLS 18,30 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 13 zł brutto

Zakupy powyżej 200 zł brutto: wysyłka gratis

Jak wygląda proces realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia liczymy od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie do momentu przekazania firmie transportowej. Przesyłki wysyłamy w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo uznanych za wolne od pracy. Realizacja zamówienia wynosi do 10 dni roboczych, najczęściej jest to 48 godzin. Czas realizacji uzależniony jest od poprawności plików graficznych przesłanych przez kupującego.

Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz e-mail z informacją o wysłaniu paczki wraz z numerem listu przewozowego od firmy kurierskiej. Po opuszczeniu magazynu dostawa paczki trwa od 1 do 2
dni roboczych dla przesyłek na terenie Polski.

Jak mogę śledzić przesyłkę z moim zamówieniem:

Aby sprawdzić co dzieje się z nadaną przez nas przesyłką wystarczy:

  • wejść na stronę GLS TUTAJ, wpisać numer przesyłki i potwierdzić, po chwili otrzymasz informacje na temat lokalizacji przesyłki.
  • wejść na stronę InPost TUTAJ, wpisać numer przesyłki i potwierdzić, po chwili otrzymasz informacje na temat lokalizacji przesyłki.

Uprzejmie informujemy, że nr przesyłek wysyłane są bezpośrednio przez firmy kurierskie na wskazany e-mail lub nr telefonu. W tym celu prosimy o podawanie prawdziwych danych. Jeżeli nie otrzymałeś mimo wszystko nr przesyłki i nie dotarła ona do ciebie w ciągu 4 dni roboczych od złożenia zamówienia prosimy o kontakt z sklep@qptu.pl

Informacje dodatkowe:

Jeżeli nie odbieramy telefonu w danym momencie oznacza to, że właśnie realizujemy zamówienia, oddzwonimy jak to tylko będzie możliwe. Jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji skontaktuj się z nami za pośrednictwem e-mail: sklep@qptu.pl

Anulowanie, zwroty i reklamacje

Anulowanie zamówienia

W przypadku anulowania zamówienia nim dojedzie do realizacji sklep zwraca całość uiszczonej należności. W przypadku anulowania zamówienia w momencie przyjęcia do realizacji, zwrot należności nie będzie możliwy.

Zwrot zamówienia

Klient ma prawo do zwrotu kupionego przedmiotu bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni licząc od momentu otrzymania przesyłki. Produkt nie może posiadać śladów użytkowania i musi posiadać oryginalne metki. Koszty przesyłki związane ze zwrotem ponosi kupujący. Sklep zwraca należność za produkt ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. W przypadku wyprodukowana towaru według specyfikacji kupującego prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje.

Reklamacje

Reklamacja przysługuje w terminie 2 dni licząc od dnia odbioru towaru w zakresie reklamacji ilościowej oraz w zakresie reklamacji jakościowej.

Więcej informacji znajduje się w regulaminie w § 6 Reklamacja

Qptu